DigiKilta-blogissa
- Webinaari 9.3.2020: Kokemuksia OppilasAgentti-toiminnasta 11.02.2020
- DigiKilta-seminaari Riihimäellä 27.9.2018: Ohjelmointi ja robotiikka perusopetuksessa 20.08.2018
- OppilasAgentit – onnistuneesta pilotista koko kaupungin käytännöksi 04.09.2017
- DigiKilta-webinaari 30.8.2017: OppilasAgentti-toiminta 15.08.2017
- Oppilaat digitaitoja oppimassa 12.07.2017
- Tutoroinnilla tulevaisuuteen – mentoroinnilla menestykseen 16.06.2017
- Video: Hämeenlinnan oppilasagentit 11.05.2017
- DigiKilta-webinaari 22.3.2017: Tekninen tuki kirjavan laitekannan keskellä – keskitettyä laitehallintaa vai käyttäjien osaamisen varassa? 09.03.2017
Julkaisuja
- Hybridiopetuksen huoneentaulu – 2020
- Pedagoginen tuki tietotekniikan hyödyntämisessä kemian opetuksessa – Jussi Tuukkanen, 2013
Mitä kemian opettajat toivovat pedagogiselta tuelta ja miten pedagoginen tuki vaikuttaa tietotekniikan käyttöön kemian opetuksessa.
Linkkejä
- Suomen eOppimiskeskus ry:n koostama Trello etäopetuksen tueksi – kevät 2020
- eForum
Vaasan kaupungin sivistystoimen alainen tukipalvelu, jonka tehtävänä on edistää tieto- ja viestintätekniikan käyttöä opetuksen tukena. - Alakoulun pedagogisten tukitoimien paketti – Erja Sandberg, 2.2.2017
- Kuopio: Tvt-tori – linkkejä teemoittain
- Oppilasagentti.fi
Tietoa OppilasAgentti-toimintamallista ja siitä kuinka toimintaan pääsee mukaan
Webinaareja
- Kokemuksia OppilasAgentti-toiminnasta 9.3.2020
- OppilasAgentti-toiminta 30.8.2017
- Tekninen tuki kirjavan laitekannan keskellä – keskitettyä laitehallintaa vai käyttäjien osaamisen varassa? 22.3.2017
Digikilta-hankkeessa kerätty kokemustieto ja uutisointi julkaistaan avoimessa tietopankissa. Voit auttaa tietopankin täydentämisessä jakamalla oman uutisvinkkisi lomakkeella >>>