DigiKilta-toimijat

DigiKilta-ohjausryhmä

DigiKilta-hankkeen toiminnasta vastaavat Hämeenlinnan johdolla 12 DigiKilta-kuntaa sekä Tampereen yliopisto ja Suomen eOppimiskeskus ry.

  • Hämeenlinna
  • Kuopio
  • Nurmijärvi
  • Tampere
  • Rovaniemi
  • Kaarina
  • Vaasa
  • Joensuu
  • Jyväskylä
  • Riihimäki
  • Oulu
  • Mikkeli/Otavan Opisto
  • Tampereen yliopisto
  • Suomen eOppimiskeskus ry

DigiKilta-verkosto

Virallisten DigiKilta-kuntien lisäksi verkostossa on mukana useita yhteistyökuntia ja -organisaatioita, jotka ovat osallistuneet verkoston toimintaan ja tapahtumiin:

  • 3 Step IT Oy
  • Aluehallintoviraston ruotsinkielinen yksikkö
  • Atea Finland Oy
  • Bomberbot
  • BroadScope
  • Cloudpoint
  • COSS ry
  • CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy
  • Dikaios Oy
  • EduCloud Alliance
  • Edukata
  • Enter SystemSolutions Oy
  • Espoo
  • Fronter
  • Google
  • Haltu Oy
  • Happia Oy
  • Hattula
  • Helsinki
  • Hyvinkää
  • IlonaIT
  • itslearning
  • Janakkala
  • Järvenpää
  • Kangasala
  • Kerava
  • Kirkkonummi
  • Kouvolan seudun ammattiopisto
  • Kuntaliitto
  • KuntaPro
  • Kurikan kaupunki
  • KUUMA-kunnat
  • Lahti
  • Lappeenranta
  • Lohja
  • Loppi
  • Mediamaisteri
  • Microsoft
  • Mäntsälä
  • Nokia
  • opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Opinsys Oy
  • Oppimaisema.fi
  • Orivesi
  • Otava
  • Parkano
  • Peda.net
  • Pirkkala
  • Pornainen
  • Promentor Solutions Oy
  • Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
  • Qridi Oy
  • Rusko
  • Sanoma Pro
  • Sipoo
  • Siuntio
  • Suomen Punainen Risti
  • Tieto Education
  • Turku
  • Tuusula
  • Valkeakoski
  • Vantaa
  • Vesilahti
  • Vihti
  • xEdu-kiihdyttämö
  • Ylitornio
  • Ylöjärvi

Mukaan verkostoon?

Kaikki esi- ja perusopetuksen sähköisten oppimisympäristöjen kehittämisestä kiinnostuneet kunnat ja organisaatiot ovat tervetulleita liittymään DigiKilta-verkostoon ja siten osallistumaan hankkeen järjestämiin tapahtumiin.

Hankkeen ulkopuoliset kunnat/organisaatiot vastaavat itse osallistumisesta syntyneistä kustannuksista.

Liity mukaan >>>